Wideorozmowa

Pakiety przedłużonych gwarancji - Maximum Care i Powertrain Care

Zakup nowego samochodu to ogromna radość dla wielu osób. Niestety z tyłu głowy bardzo często pojawia się niepokój. Zastanawiamy się, co będzie, jeśli po pewnym czasie ujawnią się jakieś wady fabryczne i nasze nowe auto nie będzie nam służyło tak dobrze, jak się tego spodziewamy? Całe szczęście, gdy wybierzemy Fiata, nie będziemy musieli się martwić. Oferta gwarancyjna została przygotowana w taki sposób, by wszystkie, ewentualne mankamenty zostały wyeliminowane, a właściciel pojazdu nie ponosił przy tym żadnych kosztów. Dla osób, które cieszą się jej przedłużeniem, przygotowane zostały korzystne oferty Powertrain Care oraz Maximum Care.

Dwa lata ochrony przed usterkami

W ramach oferty gwarancyjnej Fiat Professional, wykonywane są naprawy oraz wymiany uszkodzonych części. Obsługa obejmuje zarówno robociznę, jak i dostawy wszystkich materiałów eksploatacyjnych przez okres 24 miesięcy od czasu dostawy pojazdu. W ramach gwarancji oferujemy pomoc drogową i zapewniamy oryginalne części. Wszystkich napraw dokonuje doświadczony oraz w pełni wykwalifikowany personel.

Trzy lata gwarancji na lakier

Okres ochrony samochodu przed wadami związanymi z lakierem trwa aż 36 miesięcy. W tym czasie, bez dodatkowych opłat, jesteśmy w stanie wyeliminować wszystkie wady związane z lakierem. Dzięki temu nasi klienci mają pewność, że lakier ich aut jest zgodny ze standardami wyznaczanymi przez fabrykę Fiata.

Gwarancja na karoserię

Wybierając Fiata nie musisz martwić się również o karoserię. W okresie 8 lat od daty dostawy samochodu, przeprowadzamy naprawy lub wymieniamy wszystkie części karoserii, na których pojawiły się ślady perforacji korozji.

Gwarancja fabryczna to za mało? Zapoznaj się z ofertą Maximum Care oraz Powertrain Care!

Oferta Powertrain Care to przedłużenie gwarancji idealne dla klientów, którzy szukają opłacalnych rozwiązań, zapewniających bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Pakiet pozwala zachować gwarancję obejmującą elementy silnika, skrzyni biegów, układu chłodzenia i zasilania paliwem oraz układ przeniesienia napędu i stanowi przy tym bardzo ekonomiczne rozwiązanie.

Opcja Maximum Care pozwala na przedłużenie gwarancji fabrycznej na elementy mechaniczne i elektryczne wewnątrz pojazdu, takie jak zawieszenie, silnik, skrzynia biegów, hamulce, układ przeniesienia napędu, chłodzenia i zasilania paliwem, systemy bezpieczeństwa, przyrządy, multimedia, klimatyzację, układ kierowniczy oraz elektryczny i jego podzespoły. Jest to opcja, która daje klientom maksimum ochrony.

Doświadczona firma serwisowa – Mopar

Marka od lat jest znana ze świadczenia usług serwisowych oraz dystrybucji części zamiennych do aut. Do tej pory jednak zajmowała się tym głównie dla pojazdów marki Chrysler. Jednak od czasu integracji Chryslera z Grupą Fiat, świadczy również swoje usługi dla jej pojazdów.

Doskonała renoma firmy Mopar to gwarancja, że wszystkie prace serwisowe zostaną wykonane w sposób rzetelny, a wszystkie części zamienne będą oryginalne i najwyższej jakości.

Filtruj wyniki

Skontaktuj się z

O FIRMIE JATA

Firma JATA SP. Z O.O. powstała w 1997 roku. Na podstawie podpisanej umowy dealerskiej stała się Autoryzowanym Dealerem Fiat Auto Poland S.A. Te 20 lat to ciągły proces inwestycyjny, rozwój infrastruktury oraz doskonalenie naszej kadry pracowniczej...

NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać od nas najciekawsze artykuły, informacje o konkursach i promocjach, najciekawsze dyskusje na forum zapisz się na nasz newsletter.